Goochelaar Richard Stooker - Beurs Goochelaar

Tips van de Beurs Goochelaar

Met meer dan 25 jaar ervaring en zijn vele optredens heeft goochelaar Richard Stooker genoeg tips verzameld om een beurs succesvol te laten verlopen. Het is natuurlijk van belang dat uw beurs verloopt zoals u dit gepland heeft maar de ervaring leert ons dat kleine dingen vaak vergeten worden en dat kan helaas voor  grote onrust of zelfs problemen zorgen.

Richard heeft een boekwerkje gemaakt met zeer waardevolle tips en trucs voor een geslaagde beurs. Van het begin tot einde deelname, alles staat er in! Bij het contracteren van Richard krijgt u het boekje (In PDF) GRATIS toegestuurd! Natuurlijk gaat Richard nu niet alle tips en trucs vrijgeven want we gaan niet de concurrent helpen maar met de onderstaande tips kunt u al aardig aan de slag om meer te halen uit uw deelname.

Zelfs als u geen gebruikt maakt van goochelaar en mentalist Richard Stooker en zijn bijzondere goochelkunst op uw beurs, dan zult u blij zijn dat u onderstaande tips heeft gelezen!

 

Nieuw!

Wilt u dat iedereen het over u heeft op de beurs?

Laat uw klanten fotograferen in 3D!

Meer informatie is te vinden op www.3dklik.nl

TOP TIEN TIP LIJST VOOR EEN SUCCCESVOLLE BEURS (vereenvoudigde versie)

 

1. Bereid u goed voor
Zie de deelname als een project. Stel een team samen die verantwoordelijk is voor de gehele beurs. Zorg voor een duidelijke taakverdeling en spreiding van verantwoordelijkheden. Let op! uw beste accountmanager hoeft automatisch niet de beste persoon te zijn in het team!


2. Kwalificeer prospects

Bepaal de waarde van de leads tijdens de beurs en niet pas achteraf. Praat met de bezoekers op de stand en stel hen vragen. Vraag altijd hun visitekaartje aan het einde van het gesprek. Verdeel de prospects daarna direct in drie groepen; slecht, onduidelijk en potentieel. Begin vanzelfsprekend met het opvolgen van de potentiŽle leads. Bepaal bij de slechte leads of u hier toch nog iets mee kan. Zo niet, hoeft er geen verdere actie ondernomen worden.


3. Promotiemateriaal
Maak altijd gebruik van de mogelijkheid om materiaal aan te leveren voor de hand-out, die aan alle deelnemers zal worden uitgedeeld. Tip: een gadget valt meer op dan een brochure! Wilt u toch een brochure in de hand-out doen, maak een vereenvoudigde versie. Leg op de stand een uitgebreidere versie neer die ter ondersteuning/aanvulling van een verkoopgesprek kan dienen.


4. Benadering prospect

Probeer tijdens het gesprek met een prospect uit te vinden hoe deze na afloop van het evenement het liefst benaderd zou willen worden. E-mail is de goedkoopste methode. Nabellen en direct mailing zijn meer effectief!


5. Zorg voor een opvallende stand
Het is altijd lastig om uw stand op te laten vallen. U weet niet altijd wat de buren en de rest van de deelnemers zullen doen. Weet u dit wel, zorg dan voor contrast ten opzichte van de andere stands, bijvoorbeeld door een ander soort stand, kleurstijlen, opvallende activiteit et cetera. Tevens is het een goed idee om een gadget of een flyer met een speciale actie aan te leveren voor de hand-out, waardoor u en de stand opvalt. Entertainment op een stand is ook altijd een krachtig middel! Zorg er verder voor dat de standbemanning herkenbaar is voor de bezoekers. Uniforme kleding is eigenlijk een “must” voor de herkenbaarheid!


6. Zorg dat de stand toegankelijk is
Zorg dat de drempel voor bezoekers zo laag mogelijk is om een stand te benaderen. Laat standbemanning nooit zitten, zeker niet werkend achter een laptop. Een tafel wordt als een barriŤre ervaren. Zorg dat de standbemanning niet continu bij elkaar staat en open staat voor contact. Actief contact zoeken met de bezoekers is goed zolang het niet te actief is. Dit schrikt bezoekers juist af. Entertainment is altijd een goede manier om bezoekers actief te benaderen, zeker als daar al een boodschap subtiel in verweven zit! Beursartiesten zijn gespecialiseerd in entertainment voor U in plaats voor zichzelf.


7. Activiteiten op de stand
u kunt de drempel voor bezoekers verlagen door te zorgen dat er iets te beleven valt op de stand. Bijvoorbeeld bezoekers kunnen op de stand op een Nintendo Wii golfen, pokeren, schoenen laten poetsen, et cetera. Door dit soort activiteiten wordt een bezoek aan de stand gemakkelijker en is wat gemakkelijker voor standbemanning om een gesprek aan te knopen. Let er wel echter op dat de entertainment subtiel, uitdagend en geschikt is voor uw doelgroep. U heeft er niets aan als bijvoorbeeld alleen maar jeugd in de rij staat om uw spel te mogen spelen! 


8. Begroet passanten
Als standbemanning is het belangrijk om oogcontact met de passanten te maken en hen te begroeten of een knikje te geven. Is het rustig op de beursvloer, ga dan op het gangpad staan. Tip: Spreek de passanten aan met hun naam. Een algemene reactie is hoe weet men mijn naam, totdat men zich realiseert dat ze een badge met daarop hun naam dragen. Op deze manier ontstaan erg leuke reacties, waardoor het gemakkelijker is om een praatje aan te knopen. Een beursentertainer kan er voor zorgen dat het eerste contact op een relaxte manier verloopt.


9. Laat potentiŽle leads niet liggen
Laat potentiŽle leads niet liggen voor wanneer u tijd hebt om ze op te volgen. Houd in gedachten dat potentiŽle klanten u zo zijn vergeten. Het is dus van belang na afloop van het evenement direct tot actie over te gaan. De manier van opvolging is zeer belangrijk, besteed hier daarom ook aandacht aan.


10. Evaluatie

Als deelnemer wil u zoveel mogelijk uit een beurs halen. Evalueer daarom met het gehele team wat er goed ging en wat de eventuele verbeterpunten zijn.

Uitgebreidere tips en trucs voor een geslaagde beurs is gratis te ontvangen als u Richard Stooker heeft geboekt!

RESERVEER NU VOOR 2017 & 2018!

 

Dit jaar heeft Richard al opgetreden op vele beurzen in Nederland, BelgiŽ, Duitsland en Engeland.

Zijn credo is simpel: Verbaas & Verras! 

Het maakt niet uit wat voor beurs het is....Het maakt wel uit wie er optreed en voor traffic zorgt!

 

Meer informatie over Richard is te vinden op zijn eigen website www.goochelaar.ws

NIEUW! Wilt u iets nieuws en unieks op uw evenement wat tevens geschikt is voor commerciŽle doeleinden:

3D fotografie. Kijk op www.3Dklik.nl